שירות הביטחון הכללי וקרן ההון סיכון TAU Ventures מכריזים על פתיחת המחזור השני של תוכנית האינקובציה The Xcelerator

 

  • בעקבות הצלחת המחזור הראשון של תוכנית האינקובציה של שירות הביטחון הכללי (שב"כ) וקרן ההון סיכון TAU Ventures – מכריזות השתיים על פתיחת מחזור שני
  • במחזור החדש והמורחב יקחו חלק 9 חברות סטארט-אפ בשלבים מוקדמים ומתחומים שונים בהם AI, Cyber Security, Fintech ועוד
  • שירות הביטחון הכללי יעניק 50 אלף דולר לכל מיזם שישתתף בתכנית, ללא אקוויטי
  • יזמים יוכלו להרשם למחזור השני עד ל-30 בדצמבר, והוא יחל בינואר 2019
  • ראש השב"כ, נדב ארגמן: " אנחנו מאמינים בעוצמתה של תעשיית הטכנולוגיה הישראלית, ביזמים, ביכולות יוצאות הדופן ולתוצרים שלהם יש כבר היום השפעה על יכולותיו של השב"כ ופעילותו"

 

השב"כ מרחיב את פעילותו בתחום החדשנות: שירות הביטחון הכללי וקרן ההון סיכון TAU Ventures , מיסודה של אונ' תל אביב, מודיעים על פתיחתו של המחזור השני של תכנית האינקובציה הראשונה מסוגה בישראל, The Xcelerator. המחזור השני יתמקד במיזמים טכנולוגיים בתחומים שונים כגון AI, Cyber Security, Fintech, רובוטיקס ועוד, זאת בשונה למחזור הראשון שהתמקד בעיקר בטכנולוגיות AI ו- Data Science.

 

פרסום

במחזור השני של התכנית, ישתתפו הפעם 9 סטארט-אפים (לעומת 7 במחזור הראשון), והיא תמשך כ-4 חודשים. התוכנית מיועדת ליזמים בתחילת דרכם, בעלי הוכחת התכנות טכנולוגית ושאינם מכוונים בהכרח לשוק הביטחוני. הסטארטאפים יבחרו על ידי ועדה משותפת של גורמים מקצועיים בשב"כ וב-TAU Ventures ויקבלו מענק של 50 אלף דולר משירות הביטחון הכללי, ללא אקוויטי וללא מגבלות.

 

נדב ארגמן, ראש שירות הביטחון הכללי אומר כי: "בעקבות הצלחת המחזור הראשון של התכנית, החלטנו להעמיק את שיתוף הפעולה עם טאו ונצ'רס על מנת להחשף לטכנולוגיות נוספות בורטיקלים שונים. אנחנו מאמינים בעוצמתה של תעשיית הטכנולוגיה הישראלית, ביזמים, ביכולות יוצאות הדופן ובתוצרים, אשר להם יש כבר היום השפעה על יכולותיו של השב"כ ועשייתו למען ביטחון המדינה. במחזור הראשון הודענו שאנו מחפשים טכנולוגיות בתחום ה-AI, וכעת אנו מתכוונים להרחיב את מנעד הטכנולוגיות לתחומים נוספים.  הפריית הידע בין שירות הביטחון הכללי ליזמים תאפשר בעתיד הקרוב  להמשיך לפרוץ קדימה ולפצח אתגרים ביטחוניים".

 

הסטארטאפים שיבחרו לתכנית יתארחו במשרדי טאו ונצ'רס, בסמוך לאוניברסיטת ת"א הכוללים בין היתר, חללי עבודה בגדלים שונים ליזמים. הסטארטאפים אשר ישתתפו בתכנית ייהנו מליווי צמוד של מומחי תוכן ומומחי טכנולוגיה של שירות הביטחון הכללי וממנטורינג שוטף וייעוץ של מומחים בתחומים רלבנטיים שונים מטעם האוניברסיטה והתעשייה. החיבור לשב"כ יפתח בפני היזמים גם אפשרויות לבחינה משותפת של היכולות החדשות, שיתופי פעולה ומעגלי פידבקים קצרים.

 

פרופ' יוסף קלפטר, נשיא אונ' תל אביב, אומר כי "אין ספק שהאקדמיה זכתה בשותפות מעמיקה עם אחד הגופים החשובים ביותר בהגנה על בטחונה של מדינת ישראל. שמחים לראות לראות את השילוב המנצח שבין אתגרי המודיעין והטכנולוגיה של המדינה, המחקר המדעי והמשאבים של אונ' תל אביב והיזמים המצויינים. זהו שילוב שהוכיח את עצמו וימשיך להשפיע ולהבטיח את העתיד הבטחוני והטכנולוגי, וכמובן האקדמי של אומת הסטארט-אפ".

פרסום

 

נמרוד כהן, שותף מנהל של TAU Ventures אומר היום כי "אנחנו גאים ושמחים על השותפות עם השב"כ ועל כך שראו את הצלחות המחזור הראשון של התכנית פורצת הדרך ברמה העולמית ובחרו להמשיך בשילוב הזרועות עם טאו ונצ'רס; התכנית הזאת מהווה  הזדמנות אדירה לסטארטאפים לעבוד עם אחד מגופי הביון הטובים בעולם, וכל זאת בלי לכוון לשוק הבטחוני, ללא מגבלות ובלי להתחייב לדבר בתמורה"

 

ההרשמה לתכנית תפתח בתאריך ה-1 בדצמבר 2018, ותסתיים בתאריך ה-30 בדצמבר 2018. סטארטאפים המעוניינים להגיש את מועמדותם בלינק: https://tauventures.typeform.com/to/DnkvVZ

Print Friendly, PDF & Email

פה יבוא באנר

תודה שאתם מבקרים בפורטל "טכנו נט". טכנו נט נט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום הטכנולוגיה והתעשייה באתר תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום המתכת,פלסטיק, זיווד ואריזה, הייטק, אוצומציה וסייבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

100 מיליון ₪ להאצת מחקר יישומי

21 במרץ 2024

מהפכה: תוך 10 שנים כל הצעצועים יהיו מחומרים ממוחזרים .

18 במרץ 2024

פארק עסקים בקרבת היישוב צורן שיכלול שימושי לוגיסטיקה, מסחר, תעסוקה, חוות שר...

14 במרץ 2024

סטארט-אפ חדש בתחום הבינה המלאכותית, שיתמקד בייעול של פיתוח תרופות חדשות.

12 במרץ 2024

הסטרטאפ FloFleet נעזר בדאסו סיסטמס לפריצת דרך בתחום פעולות חילוץ ובשמירה על...

12 במרץ 2024

SAP ישראל הכריזה על השותפים המצטיינים לשנת 2023 באירוע השותפים השנתי של החב...

12 במרץ 2024

100 מיליון ₪ להאצת מחקר יישומי

21 במרץ 2024

מהפכה: תוך 10 שנים כל הצעצועים יהיו מחומרים ממוחזרים .

18 במרץ 2024

פארק עסקים בקרבת היישוב צורן שיכלול שימושי לוגיסטיקה, מסחר, תעסוקה, חוות שר...

14 במרץ 2024

סטארט-אפ חדש בתחום הבינה המלאכותית, שיתמקד בייעול של פיתוח תרופות חדשות.

12 במרץ 2024

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

כדי להיות תמיד מעודכנים