ממכונת ההטבעה או הניקוב הפשוטה למרכז עיבוד שבבי רב תכליתי

Boschert / טכנולוגיית ההטבעה של חב. פאס – Pass

ממכונת ההטבעה או הניקוב הפשוטה למרכז עיבוד שבבי רב תכליתי

עורך: Frauke Finus

חברת ההנדסה המיכנית Boschert בשיתוף עם יצרנית כלי העבודה Pass מייצרים יחד מערכות שלמות לייצור יעיל של מוצרים על ידי חיתוך מורכב של גיליונות מתכת. על ידי שינויים קלים במכונות ושימוש בכלים מיוחדים, אפילו מוצרים מורכבים או מיוחדים יכולים להיות מעובדים עם מכונות הניקוב הסטנדרטיות באופן משתלם מבחינה כלכלית.

פרסום

מגוון מכונות הניקוב הסטנדרטיות והכלים לעיבוד גיליונות מתכת הוא גדול ורחב. יחד עם זאת,  המגמה כיום היא לכיוון שימוש ברכיבי מכונות עיבוד מתכת מורכבים יותר – עם עלייה בו זמנית במספר הגרסאות (הווריאנטים) השונות אך עם ירידה בסדר גודל פיזי ובמורכבות העבודה. עובדה זו מציגה אתגרים חדשים לחלוטין הן בפני הלקוחות והן בפני היצרנים של המכונות לעיבוד שבבי וחיתוך מורכב של גיליונות מתכת.

ייצור מכסי פלדה עבור מערכות להובלת מים, מסננים ומסועים:

יצירת תבליטים גבוהים / עיבוד ועיצוב על ידי כלי מיוחד לסגירה עם עוצמה קפיצית גדולה בחלק התחתון לעמידה בכוח לחץ ומשיכה גבוהה; השטח ומרחב העיבוד העומדים לרשות המשתמש לעומת מכונות חיתוך והטבעה קונבנציונאליות מאפשר הטבעות / יצירת צורות ייצור בעלי גבהים במימד חדש. (תמונה: Boschert).

המשתמשים צריכים להשיג פרודוקטיביות גבוהה עם המכונות שעומדות לרשותם ובאותו זמן להיות מסוגלים להגיב באופן גמיש לכל סוגי ההזמנות. באופן אידיאלי, החברות יכולות להשלים את ייצור החלקים בתהליך עבודה אוטומטי בעיקרו – עם זמן השבתה נמוך ככל האפשר. זה המקום שבו מומחי העיבוד השבבי למתכת של Boschert ושותפתה Pass נכנסים לתמונה עם מכונות העיבוד השבבי וכלי ההטבעה והניקוב המיוחדים שהם מייצרים.

מכונות גמישות יותר בייצור המלא של חלקים מגיליונות מתכת  

מכונות הניקוב של Boschert הן בעלות כוח לחיצה של 28 ו – 40 טון, בהתאמה. הן נועדו עבור עיבוד גמיש ויעיל לכל הצרכים. יתר על כן, כל סדרת מכונות הניקוב CNC של החברה, כגון:

 Ecco Line, Compact, TWIN, TRI, Combi Laser או Multipunch מצוידות במערכות הרכבה גמישות שניתן להרכיב עליהם ראשי ניקוב תקניים עם מערכות הצמדה התואמות גם למערכות כלי העבודה של Trumpf.

פרסום

במסגרת תפיסה מעשית זו, ניתן גם להשתמש בכלים הסטנדרטיים או בכלים המיוחדים של Pass, כפי שפורסם על ידי שתי החברות. בהתאם לסוג המכונה, ניתן להשתמש בכלים עד לגודל III. לכן, המפעיל הוא הרבה יותר גמיש בעיבוד המלא של חלקי גיליונות מתכת, או כמו שנאמר, עומדות לרשותו אפשרויות הנותנות חופש גדול יותר של עיצוב.

לפי נתוני החברה, המשתמשים נהנים גם מהעובדה כי שני השותפים עובדים בשיתוף פעולה הדוק מזה שנים רבות. כך הם יכולים להציע מוצרים ספציפיים ושלמים עבור מערכת ההטבעה והניקוב של גיליונות מתכת, עיבוד גלי, כמו כן, ייצור של פרופילים U או צינורות, כמו גם הרכבת חלקים, סיבוב או  כיפוף, הבלטות ועוד. ההתאמות הנדרשות נעשות על המכונה בהתאם לדרישות הלקוח, ומומחי כלי העבודה של Pass מעצבים ומייצרים את הכלי. כלי זה מורכב לאחר מכן במכונה של Boschert.

עם השלמת התהליך מתבצעים מבחני האיכות, האספקה, ההתקנה והכנסת ההזמנה לייצור, כך שבסופו של דבר, כפי שהחברה נוהגת לומר, הלקוח מקבל פתרון שלם, אמין ובדוק בתהליך הייצור של חלקי מתכת ובאיכות גבוהה.

באדיבות חברת גלותעש

Print Friendly, PDF & Email

פה יבוא באנר

תודה שאתם מבקרים בפורטל "טכנו נט". טכנו נט נט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום הטכנולוגיה והתעשייה באתר תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום המתכת,פלסטיק, זיווד ואריזה, הייטק, אוצומציה וסייבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

תכונות התמנון לפיתוח רובוט לעבודות מיוחדות.

6 במרץ 2024

סוגי הטכנולוגיות בתעשיית הפלסטיק

17 בדצמבר 2023

ההטמעה של טכנולוגיות מתקדמות בתעשייה החכמה

17 בדצמבר 2023

יפן- נפלאות הטכנולוגיה של היום יום

1 בנובמבר 2023

הדפסת דגל ישראל הגדול בעולם בתל ממד נשבר שיא גינס עולמי.
פניקס קונטקט מציינת 100 שנות פעילות
תכונות התמנון לפיתוח רובוט לעבודות מיוחדות.

6 במרץ 2024

סוגי הטכנולוגיות בתעשיית הפלסטיק

17 בדצמבר 2023

ההטמעה של טכנולוגיות מתקדמות בתעשייה החכמה

17 בדצמבר 2023

יפן- נפלאות הטכנולוגיה של היום יום

1 בנובמבר 2023

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

כדי להיות תמיד מעודכנים