הרבה תעשיינים חייבים לא מעט למה שארנון קשנסקי עשה למענם

עצב וגעגוע, אלו היו התחושות שליוו את עשרות החברים ובני המשפחה שהשתתפו בראשית השבוע בטקס קריאת אולם הישיבות בלשכת התאחדות התעשיינים בדרום שבעומר — על שמו של מייסד הלשכה ארנון קשנסקי ז"ל.

ארנון קשנסקי ז"ל ייסד וניהל ביד רמה במשך כחמש שנים את לשכת התעשיינים בדרום. לאחר שסיים את תפקידו ועבר לתפקיד מאתגר אחר כגזבר של המועצה האזורית יואב נפטר ממחלה קשה בטרם עת.

ביום ראשון השבוע התאספו בני משפחתו ובהם רעייתו מיכל ושני ילדיהם כדי לחלוק לו כבוד ולקרוא לאולם הישיבות בלשכה על שמו. את האירוע ארגנה המנהלת האדמיניסטרטיבית של מרחב דרום, קרן מור יוסף, שעבדה בצמוד לארנון במשך כשלוש שנים. בנוסף לאירוע, הפיקה מור יוסף ספר מרגש לזכרו.

רן גרשפלד שכיהן כיו"ר מרחב דרום של התאחדות התעשיינים בתקופתו של קשנסקי סיפר על ההיכרות עם ארנון ועל הדרך הנמרצת שבה ביצע את עבודתו, תוך שהוא "חורש" את הדרום ומשמש לפה וכאוזן קשבת לעשרות תעשיינים בכל האזור.

פרסום

אמיר חייק מנכ"ל התאחדות התעשיינים, התנצל בשמו של שרגא ברוש נשיא ההתאחדות שיישב שבעה על מות אמו ולכן לא הגיע לטקס והוסיף "ארנון היה עצם מעצמותיה של התאחדות התעשיינים. הוא בא מתוכנו וידע עד כמה הגוף הגדול הזה הוא גם משפחה חמה ותומכת של כל אנשי התעשייה בארץ. הכאב על מותו משותף לכולנו ואני מבטיח שלא נשכח אותו."

מיכל אלמנתו של ארנון קשנסקי הודתה לבאים וסיפרה על המחוייבות הגדולה של ארנון לתעשיינים ועל האהבה לנגב שהתפתחה אחרי שהגיעו לכאן במסגרת התפקיד.

 

אודות מרחב דרום-התאחדות התעשיינים

פרסום

התאחדות התעשיינים בישראל הינה הגוף היציג היחידי והגדול ביותר של המגזר התעשייתי בישראל. מרחב דרום של ההתאחדות שותף ומשפיע על פיתוח הנגב וזאת על ידי מעורבות בפרויקטים אזוריים כגון: מעבר צה"ל לנגב, פיתוח פארקי תעשייה קיימים וחדשים, קידום תשתיות הגז הטבעי, השמת עובדים בתעשייה גם מהמגזרים הבדואי והחרדי, קידום החינוך המקצועי ועוד. מעבר לכך ישנה פעילות פרטנית של המרחב מול מפעלים הכוללת יעוץ וסיוע במגוון נושאים יומיומיים המעסיקים את המפעלים, כגון: הכשרות מקצועיות, מימון השקעות, פיצויים בגין מבצע "צוק איתן"/רשות המסים, תעסוקה וגיוס כוח אדם, ארנונה, מים/תאגידי מים, גז טבעי, כיבוי אש ועוד מתוך הבנה של האתגרים הרבים העומדים בעיקר בפני המפעלים הקטנים והבינוניים באזור הדרום במיוחד.

מידע רב נוסף באתר האינטרנט של ההתאחדות http://www.industry.org.il

 

Print Friendly, PDF & Email

פה יבוא באנר

תודה שאתם מבקרים בפורטל "טכנו נט". טכנו נט נט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום הטכנולוגיה והתעשייה באתר תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום המתכת,פלסטיק, זיווד ואריזה, הייטק, אוצומציה וסייבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

100 מיליון ₪ להאצת מחקר יישומי

21 במרץ 2024

מהפכה: תוך 10 שנים כל הצעצועים יהיו מחומרים ממוחזרים .

18 במרץ 2024

פארק עסקים בקרבת היישוב צורן שיכלול שימושי לוגיסטיקה, מסחר, תעסוקה, חוות שר...

14 במרץ 2024

סטארט-אפ חדש בתחום הבינה המלאכותית, שיתמקד בייעול של פיתוח תרופות חדשות.

12 במרץ 2024

הסטרטאפ FloFleet נעזר בדאסו סיסטמס לפריצת דרך בתחום פעולות חילוץ ובשמירה על...

12 במרץ 2024

SAP ישראל הכריזה על השותפים המצטיינים לשנת 2023 באירוע השותפים השנתי של החב...

12 במרץ 2024

100 מיליון ₪ להאצת מחקר יישומי

21 במרץ 2024

מהפכה: תוך 10 שנים כל הצעצועים יהיו מחומרים ממוחזרים .

18 במרץ 2024

פארק עסקים בקרבת היישוב צורן שיכלול שימושי לוגיסטיקה, מסחר, תעסוקה, חוות שר...

14 במרץ 2024

סטארט-אפ חדש בתחום הבינה המלאכותית, שיתמקד בייעול של פיתוח תרופות חדשות.

12 במרץ 2024

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

כדי להיות תמיד מעודכנים