דאסו סיסטמס וקוגנטה הישראלית מכריזות על שיתוף פעולה ראשון מסוגו להאצת פיתוח כלי רכב אוטונומיים בטוחים

תוכנת הסימולציה לרכב האוטונומי של חברת קוגנטה תוטמע בפלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE של חברת דאסו סיסטמס ותעניק פתרון הוליסטי וירטואלי וראשון מסוגו לתחום הרכב האוטונומי ליצרני הרכב ולתעשיית החדשנות בתחום הרכב.

דאסו סיסטמס ( ( Dassault Systèmesוחברת "קוגנטה" (Cognata) הישראלית, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות לרכבים אוטונומיים הכריזו על שיתוף פעולה חדש במסגרתו קוגנטה תאמץ את פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס. שיתוף הפעולה  יעניק פתרון ייחודי וראשון מסוגו לשוק המכוניות האוטונומיות שבעזרתו יוכל להגדיר, לבחון ולחוות את הנהיגה האוטונומית לכל אורך פיתוח המוצר בפלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE. שיתוף פעולה זה יאפשר לתהליך הפיתוח  של הרכב החכם להיות אינטגרטיבי יותר וכתוצאה מכך יביא לפיתוח מהיר של כלי רכב אוטונומיים , מדויקים ובטוחים יותר על הכביש.

 

פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס מאפשרת ללקוחותיה לייצר פתרונות חכמים לתעשייה באמצעות ה- Industry Solution Experiences כגון Smart, Safe and Connected  לתעשיית התובלה וניידות אשר משנה את הדרך שבא הדור הבא של כלי רכב מתוכננים, מיוצרים ומופעלים.

פרסום

יכולות  הסימולציות של קוגנטה נשענות על תהליכי למידה, עיבוד מידע ונתונים עמוקים (Deep Learning ) על מנת לאפשר ליצרני כלי רכב אוטונומיים להריץ אלפי סיטואציות שונות, המבוססות על מגוון של דפוסי תנועה, מיקומים גאוגרפים ותחזיות מזג אוויר שונות. שילוב היכולות של קוגנטה עם פלטפורמה 3DEXPERIANCE מסוג CATIA מעניקה מתכון מנצח ליצרנים שרוצים להפיק תהליכי עבודה, הנדסה וניהול תכוניות מהירות ומועילות יותר.

פיליפ לאופר מנכ"ל CATIA בדאסו סיסטמס  מרחיב בנושא "המפתח להצלחה בפיתוח מערכות הנדסיות וירטואליות הינו סימולציות.

פרסום

רכב צריך לנסוע מיליארדים של ק"מ באופן וירטואליים על מנת שיחשב לבטוח. סימולציות בינה מלאכותית אשר משולבות בהן סנסורים, מודלים תנועה וצורות התנהגות של כלי רכב ,מאפשרות לעיצובים אלטרנטיביות להיבחן בשלבים מוקדמים של פיתוח המוצר על מנת למצות הפתרון ההנדסי האופטימלי ביותר". הוא ממשיך ואומר "שילוב קוגנטה והפלטפורמת ה 3DEXPERIENCE מייצר פתרון ייחודי המאפשר ללקוחות שלנו למקסם ולצמצם את הזמן הנדרש בהפקת כלי רכב אוטונומיים ויאפשר את כניסתם לשוק באפן מהיר יותר".  מדני עצמון, מנכ"ל ומייסד קוגנטה נמסר כי "השיתוף הפעולה החדש עם דאסו סיסטמס יגביר את קצב פיתוח הכלי רכב האוטונומיים באמצעות יצירת סימולציות כחלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח ההנדסי.  כאשר הסימולציות משולבות בשלב מוקדם יותר בפיתוח, קל יותר למהנדסים לבצע את השינויים הנדרשים בכל רכיב של הרכב האוטונומי. כמו גם בחינת השפעת השינויים על כלי הרכב בשלמותו ודרך ההתמודדות עם מצבים בלתי צפוים בנסיעה".

 

Print Friendly, PDF & Email

פה יבוא באנר

תודה שאתם מבקרים בפורטל "טכנו נט". טכנו נט נט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום הטכנולוגיה והתעשייה באתר תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום המתכת,פלסטיק, זיווד ואריזה, הייטק, אוצומציה וסייבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

100 מיליון ₪ להאצת מחקר יישומי

21 במרץ 2024

מהפכה: תוך 10 שנים כל הצעצועים יהיו מחומרים ממוחזרים .

18 במרץ 2024

פארק עסקים בקרבת היישוב צורן שיכלול שימושי לוגיסטיקה, מסחר, תעסוקה, חוות שר...

14 במרץ 2024

סטארט-אפ חדש בתחום הבינה המלאכותית, שיתמקד בייעול של פיתוח תרופות חדשות.

12 במרץ 2024

הסטרטאפ FloFleet נעזר בדאסו סיסטמס לפריצת דרך בתחום פעולות חילוץ ובשמירה על...

12 במרץ 2024

SAP ישראל הכריזה על השותפים המצטיינים לשנת 2023 באירוע השותפים השנתי של החב...

12 במרץ 2024

100 מיליון ₪ להאצת מחקר יישומי

21 במרץ 2024

מהפכה: תוך 10 שנים כל הצעצועים יהיו מחומרים ממוחזרים .

18 במרץ 2024

פארק עסקים בקרבת היישוב צורן שיכלול שימושי לוגיסטיקה, מסחר, תעסוקה, חוות שר...

14 במרץ 2024

סטארט-אפ חדש בתחום הבינה המלאכותית, שיתמקד בייעול של פיתוח תרופות חדשות.

12 במרץ 2024

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

כדי להיות תמיד מעודכנים