תוכנה לחיתוך וכיפוף לוחות מתכת

במהירות רבה יותר מהעיצוב ועד למוצר המוגמר

| עורך: Stéphane Itasse

על מנת להעמיד לרשות המשתמשים את כל המידע עבור התכנית המתוכנת לתהליך הייצור, חברת Boschert מציעה את חבילת התוכנה BG Bend / BG Cut (לחיתוך וכיפוף לוחות מתכת) להתקנה על המכונות שלה.

 

פרסום

את כל הנתונים שמתקבלים מעיבוד קבצי מידע מיובאים במבנה 3D יכול המשתמש להזין ולעבד אחד לאחד כגון: כיפוף רדיוס, קיפול או כיפוף Z. חבילת התוכנה BG-Soft כוללת חיתוך והטבעה לפי שטאנץ (BG-Cut) כמו גם כיפוף (BG-Bend).

ביחד עם השותף היווני והחברה Gizelis, פותח עבור כל המשתמשים יישום תוכנה קל ואמין לשימוש.

יצירת פריט זה נעשתה על בסיס שימוש בתוכנת  BG Soft (תמונה: Boschert)

תוכנת החיתוך BG-Cut יוצרת את קווי המתאר לעיבוד ידני או אוטומטי כולל הצעת הכלי המתאים

ליישום שיש להרכיב על מכונת החיתוך, הניקוב, הלייזר או כלים משולבים, על פי תכנית המכונה. ניתן גם לייצר דוח התקנה או דוח השלמת העבודה. בין היתר, תכנת BG-Cut מסוגלת לייבא באופן ישיר את כל סוגי  הנתונים המשותפים ל D-CAD2 (עיצוב בעזרת מחשב ב 2 מימדים). המשתמש גם מסוגל לשרטט באופן עצמאי עם התוכנה. יתר על כן, התוכנה מאפשרת בחירה של המכונה המתאימה, התומכת בעיבוד ידני או אוטומטי של לוחות החומר לעיבוד, כמו גם מאפשרת את הבחירה בין כלי אוטומטי רגיל לכלי לייזר. הגרסה הסטנדרטית תומכת בקינון ידני של חלקים [שילוב חלק בתוך חלק אחר] ולחלופין, זמין מודול לקינון אוטומטי. בנוסף, גם מודול לחישוב יכול להיות משולב. מעבר לזאת, ניתן לבצע סימולציה של התהליכים ב 2 מימדים – 2D. התוכנה עצמה בנויה במבנה רשת (דהיינו מודולארית), ולכן מתאימה היא לתעשיית דור 4.0.

 

BG-Bend – תוכנת הכיפוף – היא תוכנית יישום המאפשרת לייבא את כל הקבצים 3D המתאימים וגם מאפשרת שרטוט ובנייה ב 3D. עם הפונקציות הידניות או עם בחירת הכלי האוטומטי, ניתן לייצר תכניות מחשב לכיפוף רצף, בקרה לניטור התנגשויות ומניעת התנגשות, כמו גם קביעת המיקום של האצבעות לעצירת התהליך. תוכנית מחשב זו מכילה גם את דוחות ההגדרה והשלמת העבודה.

בנוסף, התוכנה מאפשרת גם סימולציה תלת מימדית – 3D.

גם תוכנת ה BG-Bend בנויה במבנה מודולארי, ולכן מתאימה היא לתעשייה דור 4.0. לפי מידת הצורך, ניתן גם ליצור תוכנית התקנה או תוכנית עבודה.

פרסום

יתרון נוסף של BG-Bend: יצרני כלי קיפול בלחץ כבר שילבו את הכלים שהם מייצרים בתוכנה זו, ודבר זה מאפשר למשתמשים ליצור או להתאים אישית את רשימת כלי העבודה שלהם במהירות ובקלות.

 

תוכנות לא מקוונות מצמצמות את הזמן הלא פרודוקטיבי

את חבילת התוכנה BG-Soft על כל המודולים שלה ניתן לשלב עם כל מכונות עיבוד גיליונות מתכת ממגוון המוצרים של Boschert. אלה כוללים מכונות חיתוך פלזמה, חיתוך לייזר, הטבעה, ניקוב וכן חיתוך לייזר בשילוב CNC כמו גם כיפוף בעזרת רובוט. עם BG-Soft, עבודת המשתמשים הופכת למהירה יותר, אמינה יותר, או כמו שנאמר – נותן מענה לכל השלבים מהעיצוב ועד לתכניות העבודה. תוכנות לא מקוונות מסייעות למזער את זמני ההשבתה הלא פרודוקטיבי ולהשתמש ביעילות רבה יותר בזמן הפעולה של המכונות. הודות לשימוש ברשימות של כל כלי העבודה הקיימים, כמו גם בפונקציות אוטומטיות עבור עיבוד נתונים ללא שגיאות מחשב, הופך את הייצור לאפשרי וגמיש הכולל גמישות במספר חלופות הדגם כמו גם גמישות בחלופות מספר הפריטים בתהליך הייצור.

באדיבות חברת גלותעש

Print Friendly, PDF & Email

פה יבוא באנר

תודה שאתם מבקרים בפורטל "טכנו נט". טכנו נט נט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום הטכנולוגיה והתעשייה באתר תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום המתכת,פלסטיק, זיווד ואריזה, הייטק, אוצומציה וסייבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

תכונות התמנון לפיתוח רובוט לעבודות מיוחדות.

6 במרץ 2024

סוגי הטכנולוגיות בתעשיית הפלסטיק

17 בדצמבר 2023

ההטמעה של טכנולוגיות מתקדמות בתעשייה החכמה

17 בדצמבר 2023

יפן- נפלאות הטכנולוגיה של היום יום

1 בנובמבר 2023

הדפסת דגל ישראל הגדול בעולם בתל ממד נשבר שיא גינס עולמי.

28 בספטמבר 2023

פניקס קונטקט מציינת 100 שנות פעילות
תכונות התמנון לפיתוח רובוט לעבודות מיוחדות.

6 במרץ 2024

סוגי הטכנולוגיות בתעשיית הפלסטיק

17 בדצמבר 2023

ההטמעה של טכנולוגיות מתקדמות בתעשייה החכמה

17 בדצמבר 2023

יפן- נפלאות הטכנולוגיה של היום יום

1 בנובמבר 2023

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

כדי להיות תמיד מעודכנים