חוויות משתמש חדשות בתחומי הבריאות והערים חכמות יוצגו על-ידי דאסו סיסטמס בכנס CES 2018

דאסו סיסטמס מביאה ליצירה של חוויות לקוח חדשניות, המשנות את כללי המשחק ומשפיעות על החברה. פלטפורמת 3DEXPERIENCE נמצאת במרכזם של חידושים רבים שיוצגו בתערוכת CES.

 

דאסו סיסטמס תציג בתערוכת הטכנולוגיות המובילה בעולם- CES 2018, כיצד תעשיות, סטארט-אפים ויזמים משתמשים בעולם הווירטואלי על מנת להמציא פתרונות ברי-קיימא בתחום הבריאות הדיגיטלית, טכנולוגיית הרכב והערים חכמות. מדובר בנושאים מהחמים בעולם הטכנולוגיה והמרכזיים באירוע השנתי של CES,  שיתקיים בלאס וגאס ב- 9-12 בינואר.

 

פרסום

סטארט-אפים ממעבדת3DEXPERIENCE ומתוכנית SOLIDWORKS עבור יזמים, ביניהםDigital Orthopaedics, Dracula Technologies, , EEL Energy, Leka, L’increvable, Perseus Mirrors, SYOS, XSun ו- XYT,  – יוצגו בביתן מספר 8300 של דאסו סיסטמס וידגימו את האופן בו מערכות אקולוגיות שיתופיות מאפשרות לפתח ולהביא לשוק רעיונות חדשים ממוקדי צרכן, כמו טיפול אישי בחולה, ושימוש באנרגיה ומים.

 

"הורים ומטפלים של ילדים עם צרכים מיוחדים נאבקים באופן קבוע על מנת לעזור להם להתמודד באופן טוב יותר עם הסביבה שלהם ולהתקדם בלמידה של תחומי חיים שונים", אמר לדיסלאס דה טולדי מנכ"ל Leka. "מעבדת ה- 3DEXPERIENCE אפשרה לנו לפתח כדור רובוטי רב חושי עם אורות, קולות ותנודות שילדים יכולים ואוהבים לשחק איתו. באמצעותו ניתן לעקוב מקרוב אחר ההתקדמות שלהם ולספק עבורם דרך מהנה השומרת עליהם ערניים וקשובים לסביבה גם בבית וגם במהלך הטיפול."

 

המבקרים בביתן של דאסו סיסטמס יוכלו להתרשם מהדגמות של סטארט-אפים ומאזור של "חדשנות בפעולה" המדגים את הגישה ההוליסטית של פלטפורמת 3DEXPERIENCE עבור היצירה הדיגיטלית בתחום של חווית המשתמש, המשנה את חוקי המשחק ומשפיעה על החברה. סטארט-אפים ויזמים המבקרים באירוע, יקבלו הזדמנות להציג את הפרויקטים שלהם בפני המומחים של דאסו סיסטמס ולקבל מהם ייעוץ לגבי האתגרים העומדים בפניהם בפיתוח הסטארט-אפ. יזמים יוכלו לקדם את הפרויקטים שלהם, ואת אבי הטיפוס על-ידי הטכנולוגיה של דאסו סיסטמס בה משתמשים יותר מ -220,000 לקוחות ארגוניים ו -25 מיליון משתמשים ברחבי העולם.

 

פרסום

במקביל, ניתן יהיה לראות תרחישים של שימוש בטכנולוגיה והדגמות על ידי לקוחות ושותפים של דאסו סיסטמס אשר יתמקדו ביצירת ערך בתחומי ההייטק, מדעי החיים, מוצרי צריכה וקמעונאות, תחבורה ותעבורה. בין הסטארט-אפים שיציגו יהיה ניתן לראות את TactoTek המדפיסה בתלת מימד רכיבים אלקטרוניים ומאפשרת עיצוב מגוון רחב של מוצרים, את Kreisel Electric  סוללה חזקה המייצרת פתרונות חשמליים סולאריים לבית ולעסק. כמו כן יוצגו העדכונים האחרונים של פרויקט הלב החי המדמה לב אדם עבור למטרות טיפול בריאותי אישי ומחקר רפואי, לרבות הרחבה שלה לחלקים אחרים של הגוף.

 

 

"הצרכנים כיום מצפים לחוויות מוצר ייחודיות משלב הרכישה ולאורך כל תקופת השימוש. מענה על צפייה זו של הלקוחות, הוא קריטי ללא ספק לדרך החשיבה של חברות על המוצרים שלהם." אמר אוליביר ריבט, סגן נשיא, תעשיות וחוצה תעשיה בדאסו סיסטמס. "פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס מאפשרת לחברות הסטארט-אפ החדשות, כמו גם לחברות הגדולות ביותר, לשנות את הדרך בה הן מייצרות מוצרים חדשים כמו גם את הדרך בה הן עושות עסקים. על ידי חיבור בין תחומי דעת שונים, על ידי חשיבה על ניסיון, על ידי נתינת דרור ליצירתיות, ועל ידי כך שיש דרך המאפשרת חיבור בין העולם הוירטואלי לבין העולם האמיתי, החברות יכולות להיות זריזות, מהירות ותחרותיות יותר. ב-CES ניתן לראות את השינוי המסיבי וההבטחה של הטכנולוגיה שדאסו סיסטמס היא גורם מוביל ומרכזי בשינויים אלה".

Print Friendly, PDF & Email

פה יבוא באנר

תודה שאתם מבקרים בפורטל "טכנו נט". טכנו נט נט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום הטכנולוגיה והתעשייה באתר תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום המתכת,פלסטיק, זיווד ואריזה, הייטק, אוצומציה וסייבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

100 מיליון ₪ להאצת מחקר יישומי

21 במרץ 2024

מהפכה: תוך 10 שנים כל הצעצועים יהיו מחומרים ממוחזרים .

18 במרץ 2024

פארק עסקים בקרבת היישוב צורן שיכלול שימושי לוגיסטיקה, מסחר, תעסוקה, חוות שר...

14 במרץ 2024

סטארט-אפ חדש בתחום הבינה המלאכותית, שיתמקד בייעול של פיתוח תרופות חדשות.

12 במרץ 2024

הסטרטאפ FloFleet נעזר בדאסו סיסטמס לפריצת דרך בתחום פעולות חילוץ ובשמירה על...

12 במרץ 2024

SAP ישראל הכריזה על השותפים המצטיינים לשנת 2023 באירוע השותפים השנתי של החב...

12 במרץ 2024

100 מיליון ₪ להאצת מחקר יישומי

21 במרץ 2024

מהפכה: תוך 10 שנים כל הצעצועים יהיו מחומרים ממוחזרים .

18 במרץ 2024

פארק עסקים בקרבת היישוב צורן שיכלול שימושי לוגיסטיקה, מסחר, תעסוקה, חוות שר...

14 במרץ 2024

סטארט-אפ חדש בתחום הבינה המלאכותית, שיתמקד בייעול של פיתוח תרופות חדשות.

12 במרץ 2024

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

כדי להיות תמיד מעודכנים